Walking in a winter Skåneland...

Jaa då var man "hemma" igen. Känns himla konstigt
men inte riktigt så hemskt som jag kanske hade föreställt
mig. Mötes av en mamma med tårar i ögonen när hon såg
mig så det kändes bra:)

Sista föreläsningen idag och det var riktigt kul:)
(H)järngängets tält var verkligen assnyggt...haha.
Synd att underbara Hilda inte var där, fick inte ens säga
hej då till dig. Kanske därför det kändes så fel att lämna
Kalmar innan idag? Antagligen...

Blev kramkalas sen efter föreläsningen och sen hem &
städa upp lite så det är lite fint när man kommer tillbaka sen.
Har pratat med mitt jobb med och jag ska jobba på fredag:)
Jippie! Ska bli riktigt skoj att ha nåt att göra på dagarna.

Mötte André vid bussen innan och det var asskoj och se dig
idag, du har varit väldigt saknad av mig. Kanske inte är så hemskt
att vara i Skåne igen, men bara kanske.

Julshoppa med mamma imorgon så det blir nog tidig uppstigning
då med men sånt e det ibland;)

Nu ska jag kolla TV & försöka få tag på mina hjärtan:)

Kalmar: Är sjukt saknat.
Helsingborg: Har ändå varit sjukt efterlängat inser jag nu.

Kommentarer
Postat av: jennie

miss you bejbiii.. pussas

2006-12-21 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback