Torsdagkväll

På spaning med Bridget Jones var en riktigt rolig film, jag & mamma
skrattade så vi höll på att dö ibland:) Nu sitter jag och tråkar mest, väntar
på att André ska komma med bussen snart så vi kan skvallra lite <3
Ska nog även passa på att fota min lilla penta med;) Haha...

Imorgon ska man jobba, och sen åka och försöka hitta en klänning till
nyår:) Sen hoppas jag på att få leka lite med Mackisen med! Ska även
posta ett brev till Jennie så du måste försöka påminna mig lite imorgon.
Du vet ju hur jag e...;)

Har lite lust att gå ut imorgon med...:)
Vi får se..

Förlåt Issie Kissie för att jag inte ringde idag heller, känner mig så
dålig, ska ge mig f*n på att ringa imorgon:)

Nu ska jag bädda min luftmadrass på golvet och sen gå ut och
möta min penta:)

Nanna goast allihopa!

Everlasting love...


Kommentarer
Postat av: jennie

hihi vad du är söööt!!
ska försöka påminna dig, men du vet ju hur jag är..haha!!

älskar dig bejbii!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback