Thank God It´s Friday...

...eller nåt

Idag har man jobbat, varit en lång tur med mamma i ungefär alla affärer som finns
för att hitta nåt sketet att ha på sig på nyår men tror du jag hittar nåt? Eller jo skor
hittade jag, men egentligen behöver jag inte fler men de var så söta:) Guldiga &
svarta med liten klack...Ska nog ha mina svarta shorts och min nya tubtop på nyår?
Låter det bra?

Åt wokad mat med Mackan sen på Väla:) Riktigt gott och sen tvingade jag runt honom
i alla affärer för att hitta nåt till nyår men det gjorde jag såklart inte...

Imorgon ska jag jobba och sen köpa nyårsspriten, fast än så länge har jag inga
direkta planer...haha. Starkt jobbat Josephine! Ska nog in på Gina och köpa en
klänning jag tittade på, ska inte ha den på nyår men den var så söt:) Mackan sa
att den liknade en pappas flicka klänning...

Ska kolla film med föräldrarna kl 21.00. Såsom i himmeln ska vi se:) Har bara hört
bra saker om den så det ska bli najs och sen är det nog bingen som gäller. Ska nog
försöka komma iväg en timme tidigare till jobb! Nu ska syrran & hennes kille ha soffan
där jag sitter:)

Ha en mysig kväll!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jennie

det låter ashett bejbi :) men du är het i alla dina kläder ;) tihi!! love ya! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback