Sista kvällen med gänget

Ja det blev lite förändring i planerna idag, ska åka hem
imorgon istället för på torsdag och då blir Josephine helt
stressad i kroppen så idag har man packat lite och städat
och så men det e är så mycket mer som ska göras. När ska
jag få tid till det. Vid 13-tiden imorgon går skjutsen mot Ödåkra.
Ska bli sjukt skönt & träffa familjen men jag vill ändå inte åka hem.
Kalmar är hemma för mig nu, har skaffat mig en liten familj här och
den kommer vara sjukt saknad.

Idag har det varit skola och sen så bar det iväg till Nybban med
Jessica och sen har det städats, packats och druckits en massa
vin:) Emil, Jessica, Jennie & Anders kom hit och vi har spelat Alias
& poker:) Men nu sitter man här själv med mitt sista(?) glas vin och
deppar lite. Vill nästan inte gå & lägga mig, så vemodigt känns det.

Nu ska jag dricka lite mer vin och kolla TV snart!

Kalmar kommer vara sjukt saknat och tomt utan mig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback