Pissiga Söndag

Gokväll!

Kan ju börja med att berätta om gårdagen som var sjukt skoj faktiskt:)
Bra förfest, bra utgång på kåren och "efterfesten" med Fuglesang &
Jackie Brown... Kom hem halv sju imorse så man är lite lätt sleten.
Kan även tillägga att jag aldrig vatt med om att jag fått en baksmälla
när man fortf e vaken förräns i natt så nu vet jag hur det känns med:)

Idag har det inte varit riktigt lika kul med en baksmälla som inte är
nådig, dumma sms & tråkigheter hemifrån. Tårarna har varit ett
konstant inslag idag tyvärr. Så denna dag är omdöpt till pissiga söndag.

Och för första gången på 10 veckor så ska man inte tillbaka till Tingbydal
utan imorgon är det vanlig skola från 8-16. Usch hur ska jag orka?

Hilda som jag sagt länge nu.. "Jag ska fan bli lesbisk och flytta ihop med dig"
Haha...

Ha en bra kväll alla!

För mig e det redan kört men det kommer en måndag med...

Kommentarer
Postat av: hulda

ja nu känner jag nästan att det är dags..haha...pissig söndag men vi hoppas på en bättre dag imon--då ska du va emd mig heela dagen tjohoo...tihi..puss love you..tack för en rolig kväll igår

2006-12-10 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback