Oh Father, I´ve been having these thoughts...

Vet egentligen inte riktigt vad jag gör uppe nu, borde verkligen sova.
Men just nu fungerar det inte, har sjukt mycket tankar som maler i
huvudet.

Skola idag och sen bar det ut till Tingbydal för att kolla på mina
elever när de spelade fotboll och det gick väl sådär, ett lag kom
faktiskt på tredjeplats och det var jag grymt stolt över:) Även du var
där och du var precis som vanligt, helt obegriplig men jag har vant
mig. Efter Tingbydal åkte jag hem till Hilda där Jennie lagade mat
till oss:) Sen blev det roadtrip till bland annat Nordiska där det
inhandlades en jättefin chockrosa mjölkskummare:) Me like a lot!
Sen åkte jag & Jessica hem till henne och åt baguette med avokado,
tomat & skagen och sen julmys med sällskapsresan och PB:)
Cyklade hem sen vilket var sjukt jobbigt när man har träningsvärk
i ungefär varenda muskel i kroppen.

Så nu sitter man här och funderar en massa, funderar på hemfärden
på ons-tors, funderar på skilda föräldrar som kan göra julhelgen
väldigt stressig genom att dra i en hela tiden. funderar på hur jag
ska klara 17 dagar hemma utan ett eget rum,krypin, vart ska jag ta
vägen när jag behöver vara själv? Funderar på jobbet och att det är
sista gången jag kommer jobba där. Funderar på dumma beslut som
påverkar folk mer än vad man tror. Förlåt...

Näe nu ska jag & mina tankar slänga oss i soffan & kolla Kalla Fötter:)

Snart är det jul:)

Kommentarer
Postat av: jennie

jag vet verkligen gumman hur det är med en stressig jul :( men det fixar ju du och jag.. hihi! för vi är så bra!! ses snart love!! pusspuss

2006-12-19 @ 08:03:44
Postat av: Anonym

Ja, det sved lite men jag har aldrig varit bra på att vara långsint och prata innan jag tänker så det är helt lugnt! Hoppas du förstått det efter våra samtal. Du betyder mer! Gör inte om det bara för då finns det risk för att det blir ett litet skall ;-)

JULKRAM på dig!

2006-12-21 @ 17:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback