Morning has broken

Vaknade precis...insåg inte att jag var så trött antar jag:)
Idag ska hela familjen minus lillebror åka till min gudmor
(mammas moster) och ha det lite mysigt. Kom på att jag
aldrig varit hemma hos dom sen de flyttade och de flyttade
för ca 6 år sen. Illa illa...

Nä nu ska jag dricka upp min kopp te och sen fixa till mig lite;)
Ska ha lite nya kläder med! Hihi...

Har blivit ännu mer anti killar nu känner jag för de slutar aldrig
att förvåna mig. Ett exempel ur mitt liv, en kille som har ignorerat
en ganska så kraftigt i snart en månad skriver helt plötsligt en natt
på msn och vill att jag ska skicka "fina" bilder till honom.
Jag blir så trött...

Skriver mer sen!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback