Mitt Decennium

Lördag idag...
Gårdagen spenderades
Jessica & massa go mat  & annat
onyttigt:) Riktigt mysigt även om du inte kommer ihåg vårt
"samtal" på natten..

Idag blev det en sväng på stan med hilda och nyöppnade
netto borta vid henne och det var mkt fräschare än mitt.
Oväntat...

Nu har man precis duschat och dricker ett glas vin:)
Ska bort till Jessica vid fem och sen så ska vi & Hilda
fixa till oss där:) Laddar inför en ordentlig utgång ska ni
veta:)

Ska ladda min kamera nu tror jag...

Ses i dimman ikväll allihopa!


"Ska vi gå ut och möta livet du och jag
den lilla tid som vi är här
gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag.
Nu när alla blickar bakåt.
Ägna er åt gårdagen ni men jag är inte road utav nostalgi
så vi går ut och möter livet du och jag nu här idag."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback