Med datorn i knäet

Har förflyttat datorn till soffan och mitt knä, så nu sitter jag
och kollar på TV samtidigt som jag bloggar:) Väääldigt lyxigt
känns det. Känner mig lite som Carrie Bradshaw nu, ska kolla
på Sex and the city alldeles strax med.

Dricker även te igen, vet inte riktigt hur många koppar jag druckit
idag men det är många! Ska fasen se till att bli friskare tills på
lördag när det är fest hos Vickan som gäller:)

Imorgon ska det inhandlas lite julklappar och tvätta, dumma jag
hade satt upp mig på tvättid mellan 13-16  men jag fick gå & byta
så nu har jag den lilla tvättstugan mellan 10-13 istället så nån lång
sovmorgon kan jag glömma. På kvällen vet jag inte riktigt hur planerna
ser ut men det blir nog lugnt, nog bäst så. Pratade med Mackisen innan
med. Alltid lika skoj att prata med dig, du är så bäst helt enkelt, vi bestämde
att vi skulle försöka spendera nyår ihop:) Får se hur det blir med det...

Nä nu börjar Sex and the city snart, är ett bra avsnitt med, två killar kommer
slåss om Carrie:) Tänk om man hade det så NÅN gång...Haha

Nattinatt lilla skatt!


54536-7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback