Juldagen

Så var det juldag idag...

Julaftonen spenderades först hos mamma med julfrukost
och sen så körde Jonathan och jag ut till pappa (fast först en
sväng via morfar på kyrkogården) Därute blev det sen glögg,
Kalle Anka, himlans go julmat och julklappar of course;)
I år var det min tur att agera tomte för de små och det gick väl
så bra det kan gå för en kort tjej med långt brunt hår:) Haha.
Vid 21-tiden åkte vi tillbaka till mamma där jag spenderade
den mesta tiden med André & digitalkameran:) Så himla skoj
hade vi!

Fick ett fyllesamtal sen vid 02-tiden. Kunde lika gärna sluppit
det...

Idag har det firats lite jul med mamma, först jullunch sen
julklappar här och nu väntar man på det traditionella julbordet:)
Sen blir det fest hos Lina:) Ska bli riktigt kul det, har inte träffat
henne sen augusti... Så ser min juldag ut!

Och imorgon blir det shopping kl 10 på Väla..haha ska bli
spännande och se hur jag mår då:)

Ha en bra kväll, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback