Jobb imorgon då ja...

Ja då var det dags för lite jobb igen, ska faktiskt bli lite
skoj eftersom det var så längesen jag var där:)

Har precis kommit hem, varit iväg och kollat TV lite och
bara haft det mys, känns bra att vi kan prata nu och inte
bråka. Vi kanske fungerar bättre så här? Det känns så...

Undrar om jag orkar hålla mig vaken till Sex and the city
kl 23.45? Vi får se...

Börjar trivas mer och mer hemma men jag känner att jag
vill visa mina hjärtan i Kalmar det här, visa varför jag ibland
har hemlängtan så jag nästan håller på att gå under. Visa
allt det fina, underbara & mysiga som Helsingborg/Ödåkra
har att erbjuda. Vill att ni ska se allt det här! Vill att ni ska se
vad som format mig...En dag så....

Nä nu ska jag göra nåt annat!

Kommentarer
Postat av: jennie

tihi, vad söt du är gumman. klart jag vill se hur du har det där hemma!! jag följer jäääättegärna med dig ner någon gång ;) love ya!! pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback