Inte bra alls

Jag är verkligen inte bra på sånt här. Jag vet inte hur man ska
känna eller bete sig överhuvudtaget. Alldeles för länge var jag
trygg (eller jag inbillade mig) och säker men nu är allting annorlunda.
Jag vet ingenting egentligen och det som jag visste för en vecka sen är
ovisst nu.

Men jag kan inte släppa det, inte än. Jag vet inte riktigt om jag vill släppa
det heller för det fick mig att må så bra, även om det bara var en kort stund.
Men nu mår jag inte alls bra, alla känslor är upp och ner och jag är mer
förvirrad än någonsin.

Nej, jag är verkligen inte bra på sånt här men DU verkar vara det. Du verkar
 vara bra på att  känna allt ena stunden och ingenting nästa. Kanske borde
lära mig att vara mer som DU?

Fast jag vill känna alldeles för mycket och alldeles för länge. Jag vill chansa
och se vart det för mig. Jag vill leva för stunden och se vart det leder och minns
jag inte fel så sa du att du kände likadant?

Men DU kanske var som alla andra och tappade intresset efter DU vet vad?
Det är mycket som jag inte vet eller förstår men vad jag VERKLIGEN  vet är
att jag inte vill ha det så här. Inte en dag längre...


54536-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback