Hemma igen

Så var man hemma från Jenny igen, det blev ingen mat för
när jag skrivit klart här så ringde Tanya och sa att hon satt
på bussen, i och för sig var det fel buss men det löste sig:)
Jag tror att Jenny blev glad för presenten, det såg så ut.
Jag & Tanya hade gjort ett "nyårskit" med champagneglas,
champagne. tomtebloss och lite choklad. Jag tyckte kitet var
jättefint men det var jag som gjorde det med:) Haha...

Väntar på att André ska ringa så vi kan gå ut en stund:)
Ska kanske jobba imorgon med, men vi får se!

Ha en mysig kväll alla!

Ciao


               

Kommentarer
Postat av: jennie

är det ett sånt svart linne från gina som jag har?
med mudd? som jag hade som klänning den lördagen vi var ute..?

puss bejb

Postat av: jennie

jaha, det var supersnyggt allt du köpt bejb ;)
åhhh är så glad att jag har dig hjärtat!!
det blev inte en tidig kväll, fick sms kl 4..
haha..
puss mitt älskade hjärta!

2006-12-28 @ 09:10:12
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback