Hektisk dag

Har varit en låååång och hektisk dag. Började med jobb
kl 8 som var riktigt skoj idag, går nån babyboom på jobb nu:)
Två bebisar är det på G!:DSå mysigt så...Efter jobb mötte jag
upp mamma och det var julklappsjakt på hög nivå. Men jag blev
klar!:P Så himla gött! Det enda som är kvar till imorgon är att köpa
sprit till mig själv;)

Sen hämtade vi de små grynen och hade de här hela kvällen
och bakade och hade det mys:) Sen så ringde Tanya och vi kom
på att det var dags att köpa en försenad födelsedagspresent så
det blev upp på Väla igen. Haha...är så trött på Väla nu. Ska inte
dit efter imorgon förrän mellandagsrean;) Näe nu ska jag fortsätta
kolla TV och sen blir det kanske bingen, hade varit grymt skönt i alla
fall!

Ha en mysig dan för dan före dopparedan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback