Hallelujah...

...bloggen funkar igen:)
Skönt att kunna skriva av sig igen

Skola idag mellan 9-16, rätt segt men jag tycker vår lärare är
toppen! Så himla skön människa:) Åkte till Maxi sen och köpte
frimärken så idag har man tagit ett vuxenpoäng till, har nämligen
skrivit julkort till mina nära & kära:) Eller ja tio av dem för mer än
så hade jag inte råd med..haha.

Annars har tiden idag spenderats i soffan, har gått & blivit dunderförkyld
nu och idag när jag kom hem så däckade jag i ca 3 timmar. Var så underbart
och bara sova:) Nu sitter jag med te, rostade mackor & c-vitamin:) Ska kolla
Medium alldeles strax med.

Igår var det säsongsavslutning på OC och mina värsta farhågor besannades
nu när Marissa dog, så himla hemskt. Jag grät floder och kände mig tom.
Det berodde kanske lite på vad som hänt nu den senaste tiden men men
jag hade fortfarande gråtit. Vissa tycker säkert jag är jättefjantig men sån
är jag. Jag gråter och känner mig helt tom när människor i mina serier dör
för de blir som en del av min vardag och nu kommer Marissa vara en saknad
del av min OC vardag. Men go ahead, skratta gärna om ni vill, I don´t care.

Nu ska jag kolla lite TV, Medium nu, en av mina andra favoriter:)

Och du...det var kul att se dig skratta så mkt i skolan idag, det förtjänar
du mest av alla just nu!

Och till den andra du...I love you bitch;)

Peace Out!


54536-56

Kommentarer
Postat av: jennie

GAAAHHHH jag älskar dig gumman!!! ;)

2006-12-15 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback