Faller...

Sista dagen på praktiken...
Började nästa gråta idag när vi hade ringen.
Hur ska jag kunna lämna alla er 33 underbara människor?
Jag kom till er när resten av mitt liv var kaos och ni fick mig
att glömma bort hur dåligt jag själv mådde och för det är jag
evigt tacksam. Kommer aldrig glömma era skratt, tårar, kramar,
bråk och er underbara gemenskap. Tack för att jag har fått vara
en del av den under 5 veckor. Er kommer jag ha med mig länge.

Ni är verkligen underbara!

Annars är väl allting som vanligt, lite kaos och oreda men jag har
vant mig. Det är väl så livet är antar jag. Men en enda problemfri dag
hade inte suttit fel...

Och hjärtat...jag vet att du inte vill att jag ska ringa för du inte orkar
gråta mer men jag TÄNKER ringa och jag tänker sitta och lyssna på
alla dina tårar och på hur dåiigt du mår. Jag kan sitta så hela natten
för jag vet att det kommer kännas lite bättre när man är färdiggråten,
när man är tömd på tårar...


"Kalmar 06, december och skymning faller
Jag hoppas på ett kort som inte lagts
Jag litar till ett ord som inte sagts
Min lust är fri, men min frihet är bakom galler
Res med mig
Till ett annat land"


Kommentarer
Postat av: jennie

tack älskling!! du betyder så mycket för mig!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback