Annandagen

Eller ja annandagen är ju snart över men det är först nu jag
börjar känna mig som en människa igen. Och det är inte
bara pga av alkohol som jag mått som f*n idag utan jag
fick riktigta feberattacker inatt och sen så toppar vi det med
en sprängande huvudvärk och attacker av illamående. Var
inte tillräckligt välmående för att åka hem förrän halv fem idag.
Men nu mår jag nästan så bra som jag brukar göra:)

Igår var riktigt skoj och riktigt mysigt, även om jag bara kände
Lina när jag kom dit, träffade Haugen som jag inte sett på hur
länge som helst t. ex:)

Var tänkt att jag skulle ha gått på mellandagsrean idag kl 10
men det sket sig rätt bra men imorgon så ska det shoppas:)
Klockan är ställd på 08.30, ska försöka se någorlunda normal
ut också! Haha

Näe nu ska jag vänta på att Hilda ska ringa eller så får kanske
jag plinga:)

Nanna goast allihopa så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback