Sista dagen här

Idag är en väldigt känslosam dag för mig.
Sista dagen här hemma i underbara Helsingborg
men sen väntar underbara Kalmar ju? Varför mår
jag då så här dåligt? Varför har jag redan gråtit flera
gånger idag redan och fler kommer det bli?

Är jobbigt och känna sig sig så här splittrad som jag.
Egentligen har jag en himla tur som kan känna mig
så pass hemma på två ställen, men det är alltid nånting
som saknas när jag e på det ena stället. Känner mig
aldrig riktigt hel längre. Tro nu inte att jag inte har det
bra eller vantrivs för det gör jag verkligen inte, jag gillar
bara inte förändringar och nu kommer det en sån imorgon.

Jag längtar till Kalmar för att Jennie, Hilda och min klass
är där. Jag längtar efter min lägenhet och lite privacy &
bara mat som jag gillar.

Jag kommer sakna Helsingborg för att André och min
familj är här, jag kommer sakna mitt jobb (tro det eller ej)
Jag kommer sakna vetskapen att någon alltid är hemma
på kvällen och att alltid ha nån i närheten. Jag kommer
sakna min älskade lillebror & våra galna bilturer ut till
Åstorp. Jag kommer sakna nån att kolla på TV med och
att äta frukost med. Jag kommer sakna Gröningen, Väla
och mitt älskade Björka, jag kommer sakna mina & Andrés
rökpauser ute på asfalten.

Usch nu kommer tårarna igen.

Men det kommer bli bra...

Kommentarer
Postat av: Maddams.

THE Maddams här. :D

Galna bilturer? Då ska du vara med när vi kör i rondellen! :D Haha, ha de gott sis, hörs någon dag.

2006-09-21 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback