Kalmarbo igen

54536-12Såå... nu var man Kalmarbo igen. Kom upp igår och
snälla Emil hämtade mig och ALL min packning på
stationen. Väl hemma så packade man upp lite och
sen körde man ut på Stensö och överraskade Jennie!
Så himla skoj att se henne igen, nu är det bara Hilda
som jag väntar på;)

Jennie följde med mig hem sen, vi kollade på Just My
Luck med Lindsay Lohan, helt okej och sen pratade
vi lite innan vi somnade:) Så mysigt!

Idag har man mest tagit det lugnt, packat upp lite
till så nu är det inte så mkt kvar att packa upp:P
Haha, nä nu är det snart film på trean:)

Puss & Kram

P.S Det är Kalmarslott på bilden för de som undar. D.S



Kommentarer
Postat av: nenni

Det är alltid myyyysigt att ha myyyyskväll med dig hjärtat ;) love ya!! puss

2006-08-17 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback