IKEA imorgon!

Gokväll kära bloggläsare!:)

Ja imorgon är det IKEA som gäller för mig, Frida & Tessan.
Ska bli så skoj, har en massa massa som jag vill köpa!:)

Gårdagen spenderades ute i Nybban hos Jocke & Jennie,
Jocke fyllde ju år igår så då drack vi lite där först och sen
så tog vi tåget in till Kalmar igen och gick till Vallen. Jag &
Jennie var där förra fredagen med men vi hade nog roligare
då men det var en helt okej kväll:)

Kom hem vid halv fyra, gick upp vid åtta igen för jag hade 
lovat att hjälpa till med nollningen idag. Och vi hade fasen
ingen tur med vädret för det ösregnade hela tiden när vi stod
ute så lätt att lilla Josephine kommer bli vrålförkyld snart.:(

Så har min helg sett ut ungefär, med höjdpunkten på
morgondagens besök på IKEA.

Nattinatt allihopa!


              
 

Kommentarer
Postat av: Hulda

Hej gumman...jag diggar verkligen de fina glasen...så vuxet att köpa glas hehe..nej nuär ölen slut och resten av mig med...ska mysa lite nu och sedan sova..så kul att du bloggar så ofta..ja ska med bli bättre...älskar dig

2006-08-27 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback