Dags för uppdatering!

Längesen jag skrev sist, mkt har hänt.
Mkt oväntat får jag säga och utan att
gå in på det allt för mycket innan tiden
har fått utvisa vad som kommer att
bli bäst för mig och dig...


Tills dess skulle jag uppskatta om
ni mina nära och kära inte frågade
vad som hänt utan jag berättar för
er tids nog ska ni se:)

Men allting är rätt okej ändå.
Jag är frisk, har en underbar
lägenhet, underbara vänner
och familjemedlemmar osv

Så allting löser sig men jag
berättar när jag är redo.

Over and out for now...


Kommentarer
Postat av: Jessie-pessie

kunde inte sagt det bättre själv pluttan ;-)
imorrn kanske det blir nån funderering från jennie, men jag kan spöa henne om hon pratar för mycket! Låter det bra? =)

Kram kram

2006-04-04 @ 00:29:01
Postat av: Jessie igen..

Ja det tror jag säkert att du kan, o fattar du fel beslut kommer jag säga till =)
Klart vi ställer upp, vad ska du annars ha oss till??

Pussiluss!

2006-04-04 @ 00:36:43
Postat av: gissa vem.. =)

Ja men stumpan, jag kommer fortfarande säga vad jag tycker, sen e de klart jag stöttar dig! Ärlig i sin stöttning tycker jag bara man kan vara om den andre vet var man själv har sin åsikt.. Eller? Sen e det en konst o lägga fram det vid rätt tidpunkt o på rätt sätt, om man tycker olika vill säga =) Fast jag tror det blir bra vilket du än gör, huvudsaken är att du är nöjd och trivs me ditt liv!

2006-04-04 @ 00:47:07
Postat av: Tanya

Kram på dig gumman, vad det än är som hänt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback