Äntligen fredag!

Hej alla söta!:)
Skulle egentligen uppdaterat här igår
men det funkade inte av nån anledning....
Hmm...

Ja i alla fall, igår så följde Jessica med mig
hem, vi gick till netto och köpte en massa
After Eight bl. a och Mr Party Chips. Hahaha...

Sen lagade jag mat till oss, kyckling med
wokade grönsaker i mango chutney/ gröncurry sås
Det var faktiskt himla gott! Sen kollade vi lite på OC
och hade en riktigt roooolig stund framför msn:)

Idag skulle vi egentligen ha tränat men jag vaknade
alldeles för sent så jag ska ringa och sätta upp oss
imorgon istället. Kl 11.00 men det blir ingen partykväll
ikväl för jag känner inte för att supa och vara så där
glad som man är då... Kanske nästa helg?

Nä nu ska jag ringa och boka träningstid och
käka lite frulle:)

Höres senare gullungar!

Kommentarer
Postat av: Jerka & Jånny

Var det kebabrulle till frukost eller bara vanlig frukost (frubba)? Kebabrulle till frukost är frulle och inget annat! Kram Vi

2006-04-30 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback