Årskrönika 2010

Januari: Jag avslutade min nionde och sista termin på Högskolan i Kalmar och blev officiellt arbetslös. Den 23 drog jag och familjen till underbara Thailand i två veckor.
Februari: Kom hem runt den tionde och började då med körkortet som nog varit det mest ångestfyllda jag gjort och sökte alla jobb som fanns att söka.
Mars: Den fjärde mars tog jag äntligen KÖRKORTET och några dagar senare var jag på anställningsintervju på ett fantastiskt ställe och den 15 mars började jag att jobba!
April: Jobbade, körde hem till HBG helt själv för att fira påsk med familjen. Finaste lillasyster fyllde 18!
Maj: Jag och ett helt gäng tjejer samlades i Sthlm för att se Lady Gaga, hur bra som helst! Jag fyllde även ett fjärdedels sekel och blev firad. Jag och Sandra hade vår 50-årsfest och vi blev gudföräldrar till lille Elton.
Juni: Jag fick besök av finaste Emma och hade en jättemysig helg här med både fest och mys. Midsommar firades på ute på Läckö slott och inne i stan med grillning.
Juli: Hade min första betalda semester någonsin som inleddes i Gbg med hotell och finaste Lasse-konsert! Var även hemma i Ödåkra och sen hade jag  & J lånat en husbil i en vecka. Mys!
Augusti: Tillbaks på jobbet. Firade J´s svåger som fyllde ett helt sekel med hederlig fest ute på landet.
September: Kräftskiva ute i Källby där vi nog lyckades fånga sommarens sista värmande dagar.
Oktober: Jobbade mest och såg fram emot semester. Hade även Jessica på besök en helg. Besökte även Ullared lönehelgen. BIG mistake men med facit i hand en massa fynd gjorda!
November: Längtade mest till den 24 november då drömresan gick av staplen till fantastiska Mexico! Underbart lata dagar avslutade november och inledde december.
December: Landade bruna, fina och utvilade på Arlanda en kall fredagmorgon. Jobbade några dagar innan jul och nyårsfirandet började. Jul i Skåne och nyår i goda vänners sällskap här hemma på Rådagatan och ett tolvslag på torget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback