100513

Kristi Himmelfärdsdag och min sista dag som 24-åring! Tur att J alltid är minst ett år äldre som man alltid kan känna sig lite ung:)

Hade lite kalas med smörgåstårta igår med J´s familj och fick jättefina presenter, TACK! Har nu på morgonen beställt två klänningar från Nelly som jag hoppas är fina. Två dop stundar som det kan behövas fina klänningar till :)

Idag blir det nog mest slapp, ska snart hoppa in i duschen och sen ska nog jag & Sandra iväg och handla lite inför helgens galej:) Inte helt otippat att det blir en grillad korv hos J´s kusin ikväll...


Trevlig dag allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: bror

Du är alltid fin på kort syster! Jag tycker den bilden är så jäkla skön, passade oss bra =)

2010-05-13 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback