100303

Och jag är förhoppningsvis tillbaka med bloggandet!:) Har hänt mkt sen sist, fantastisk resa till Thailand(kommer mer om det snart, jag LOVAR!) Kört bil väldigt intensivt och har snart min uppkörning plus anställningsintervju fyra mil bort samma dag som uppkörningen så klarar jag av att fixa uppkörningen, köra bil till Falköping och vara alert på intervju resten av dagen plus att köra hem så är det en bragd! Vill därför be alla vänliga att hålla en tumme för mig nu framöver för jag behöver det verkligen!

Nu körskolan och sen hem och börja förbereda inför kommande intervju.

Har ingen press på mig alls....nej då!

Kommentarer
Postat av: suss

Lycka till!!!

Ta det lugnt och stressa inte upp dig så kommer allting gå finfint.

kram

Postat av: Jessica

You'll fix it! Du kan ju köra bil, du lånar en GPS och du är en jäkel på att prata för dig så vad kan gå fel? :-) Jag håller en tumme och jag hoppas du håller en för mig.. :-(

2010-03-03 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback