100706

Gomorron!
Börjar inte förrän tio idag och hade njutit mycket mer om jag fått sova ut lite men jag var uppe och påklädd runt 07.20 då hantverkare förväntas komma under dagen och med min tur så hade de plingat på dörren 07.30 och då är det pinsamt att vara nyvaken. Men icke...de har inte ens anlänt till huset och klockan är 09.00. Inte konstigt att deras rykte inte är generellt bra. Får väl vara glad för att jag antagligen hinner iväg innan de kommer. Surt bara när man för en gångs skull har en lååång sovmorgon!


9 arbetsdagar till semester!:)

Trevlig tisdag allihopa...

Kommentarer
Postat av: per.fekt

Ja usch det är tungt nu i värmen dom sista dagarna. Jag funderar på att åka hem på fredag. Men du åker hem i helgen va? När kommer du tillbaka? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback