100104

Måndag och jullovet är officiellt slut. Nu blir det konstant plugg i 2 veckor och förhoppningsvis en godkänt uppsats med. Idag ska det läas litteratur och letas lite mer samt ska rubrikerna struktureras upp och en inledning ska skrivas. Är ett ganska bra dagsmål tycker jag då jag sovit ungefär 5 timmar, har ryggont som inte är av denna värld och har satt tandpetare i ögonen för att de inte ska falla ihop.

Håll alla tummar i världen för att jag når mitt dagsmål:)

Trevlig måndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är verkligen inte avundsjuk på dig... Det är nog det största pluset med att jobba. När man är ledig så är man ledig. Visst, ledig med ångest ibland. Men inga läxor, arbeten eller tenta ångest. Unnar verkligen dig det snart, förhoppningsvis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback