100415

Tiden flyger iväg när man jobbar känns det som! Måste verkligen ta tag i både bloggen och ett och annat. Har haft stora funderingar på förändringar och tänker börja med mig själv. Har länge haft en känsla av att inte riktigt trivas med mig själv så nu så ska hälsan prioriteras. Vill ju trots allt känna mig så snygg och välmående som möjligt så nu ska det börjas röra på fläsket igen. Träningskläder är på ingång och snart ska Friskis & Svettis få sig ett besök här i Lisch. Har massa nya kläder på gång som jag gärna vill ska sitta snyggt ;)

Nu är det pepp som behövs och gärna en träningskamrat;) Någon som känner sig manad? :)


Idag blir det tvätt och städ och en powerwalk i de gamla slitna träningskläder jag har!


Trevlig torsdag allihopa!




Hoppas på en lite mer vältrimmad brutta på nästa semester :)


Kommentarer
Postat av: Suss

Hade jag sett ut som dig hade jag varit jätteglad. Men du ska såklart trivas med dig själv, kör hårt :)

2010-04-15 @ 15:30:05
Postat av: sandra

tjooo

jag har precis köpt gumkort på friskis, gymmar gärna med dig ;) och till sommarn ska ja fylla på till maxkort :)

2010-04-15 @ 17:34:35
Postat av: Jess

Jaa jag vill ha en träningskompis! har ju försökt få med dig förut..men inte lyckats;)äntligen! köpt kort än?

2010-04-21 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback