091030

Dagens gärningar:

¤ Cyklat fram och tillbaka till Hjertbergs för att hämta paket och dylikt
¤ Postat böcker till mamma i tre STORA (och inte minst dyra) kuvert
¤ Cyklat till stan för att låna en bok plus leta mig blå efter en postlåda
¤ Ringt och fixat hotell till Jul på Liseberg
¤ Pluggat
¤ Tvättat, vikt tvätten, renbäddat sängen
¤ Fyllt och tömt diskmaskinen

Och vad som känns som tusen småsaker till....har varit effektiv idag om jag får säga det själv. Ikväll blir det Idolmys med lite brudar och imorgon är det Karlstad, hockey, IKEA och Emmamys som gäller!:)


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lollo

du, bättre lycka nästa gång det blir quizz-o! yey, party, säg till lite innan bara så kommer jag fram från mitt gömställe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback