091029

Hej hopp!

Sitter och filar på måndagens redovisning. Är så gott som klar om jag inte måste trycka in en pedagogisk artikel någonstans som för övrigt inte finns på det här avsnittet. Ska trampa iväg till bibblan snart och hitta en bok som jag hoppas på har en fin slutkläm:)

Kollade om mitt betyg på den första delkursen kommit och där står det stort och fint VG  på den första delkursen! Jag?! Som varit så sjukt omotiverad och mutat mig själv till skolan vissa gånger. Jag tackar och bockar och detta kommer nog fungera lite som en sporre för resterande termin!:) Är glad och stolt i alla fall!

Ikväll blir det musikquiz på Harrys (hoppas jag) och sen imorgon blir det nog körskolebok för hela slanten. Ja nu är det officiellt. Jag är ute på vägarna och ränner så ni i Lidköpingstrakten: Beware! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ledsen att behöva vara den som säger det men du behöver minst ett par heltids bukisar för att dra hem vinsten på quizzet ;) Grattis till VG:t förresten! I övrigt är jag så djävla tacksam att jag går engelska nu och inte då, det hade jag aldrig pallat, jag som HATAR allt vad skolarbete heter.

Tack för mig, hej!

Postat av: Frida

Hehe, jag kommer nog se upp jag med här nere i Helsingborg. Man vet ju aldrig hur vilse du kan köra =P

2009-10-29 @ 21:23:14
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback