091021

Gokväll

Sitter i soffan i myskläder med tända ljus och kollar Scrubs. Skulle önska att jag ville se Bonde söker fru men jag tycker helt enkelt inte det är roligt längre. Ska alldeles strax unna mig lite glass och kvällsro-te. Har sf i en timme framöver så då ska man egentligen passa på att göra allt man inte kan göra annars:) Men jag nöjer mig med citron/lakrits och chokladglass;)

Idag kan man även stryka hemtentan och vaccination från listan. Och NEJ ingen svininfluensaspruta utan polio och twinrix stod på schemat. Imorgon blir det biblioteket och låna bok och läsa ut och på fredag är det dags att fixa två kompletteringar plus examination 1 som ska utföras på tisdag och då kan man säga att man är i fas igen:)


Trevlig lillördag alllihopa....det har jag:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har ALDRIG tittat på bonde förr men nu har jag (hör och häpna) gjort det till mitt onsdagsnöje, så jag vet vad jag har att vänta mig inför nästa säsong då jag tydligen ska ragga på bönnerna och bre på mä dä breaste smålänske ma ka tänke sä ;) testa tre glas vin och en öl till så ska du se att det gör susen, själv ska jag ta mig en kopp te så jag nyktrar till innan sängdags...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback