091014

Sitter i bibblan och hänger lite tills tåget går vid 12. Skolkar från halva föreläsningen då vi blev flyttade på och skulel gå från Storken till Nisbethska och ha lektion, så jag släppar snällt mina väskor dit i blåsten och väl framme så kommer vår lärare och säger att vi ska gå tillbaka till Storken för det hade blivit nåt fel men då gick jag (som den rebell jag är) in på bibblan istället och ska gå till tåget om ca en kvart. Just nu längtar jag bara hem och är nog redan där mentalt:)

Nu blir det lite mer spel på Fejjan innan jag tar mitt pick och pack och lämnar Kalmar för denna gången!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Wueeeeeeep wueeeeeep! Ses nästa gång du entrar Calmare stad, då ska det ta mej fan bowlas så det står härliga till! Haha, ha det gött!

Postat av: emma

Saknar dig me gumman min!

2009-10-18 @ 18:18:14
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Kristin Nilsson

Din blogg var inte heller vidare svår att hitta ;-)



Skönt att slippa vara i kalmar nu...är som du nu...ganska omotiverad för skolarbeten...men jag är dock snart klar med hemtentan...fast viadre bra är den nog inte :-) Har du gjort klar din?



Ha det gött :-) Kram

2009-10-20 @ 13:36:57
URL: http://coolnanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback