091013

Gomorron!

Blev en liten bloggpaus men åkte hem till Ödåkra och mamma och till en ickefungerande dator men nu är jag i Kalmar igen och sitter vid Pers dator. Dock inte så länge till för jag har en massa och läsa och två uppgifter att ändra om i lite innan jag kan få G på dem (lite luddiga instruktioner och otydliga kopplingar av mig) Pluggmotivationen är annars på noll just nu så jag kommer känna mig extra duktig för varje sida jag läser idag. Lite höstdepression som hägrar kanske? Fryser konstant om händer och fötter, har ingen ork eller lust med något förutom att dra täcket över huvudet på morgnarna och saknar min finaste J tokmkt just nu. Men imorgon ses vi äntligen igen och det känns (kalla mig gärna toffel) som om det kan bli lite bättre med honom nära i några dagar igen:)

Aja vi får se...nu måste det bli plugg, boka tågbiljett och sen föreläsning ikväll i Kalmarsalen med fina Tess & Sofie!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen det där med att dra täcket över huvvet just nu men lite tid i lidköping ska nog hjälpa :) ses snart! kram

2009-10-13 @ 15:45:58
Postat av: sandra

oj...missa skriva vem ja va i förra inlägget :P tihi

2009-10-13 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback