091005

Sitter på biblioteket i Kalmar och väntar på att klockan ska blo fem så jag kan ta bussen upp till mitt hood;) Gick upp kvart i fyra imorse för att göra denna långa resa för 38948596076:e gången. Börjar bli drygt. Har även packat för 9 dagar och börjar med att spilla på de enda tjocka leggingsen jag har med. Smart! Har fått gjort mkt idag trots att klockan bara är fyra och ska försöka hålla mig vaken längre än till klockan 21 men jag lovar inget Per!;)

Nej en kaffe och nåt chokladigt även om jag går på diet för att fördriva tiden kanske?


I miss my heart....


Får absolut inte glömmas att Håkan fyller år idag! Grattis i mängder och förhoppningsvis ser han snart sin surprise:)

Kommentarer
Postat av: Per

Du gör som du vill, men räkna inte med att jag somnar samtidigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback