091126

Redan torsdag och sista "heldagen" i Lidköping på en vecka men jag ska ju iväg på roliga äventyr i helgen och tur är väl det!:) Ska boka en tågbiljett om två timmar och röja här hemma samt julpynta lite. Idag åker alla ljusstakar upp samt adventsljusstakarna (de man tänder ett nytt ljus varje söndag) Har två st i år faktiskt. Den gamla vanliga och sen en ny som ska vara i vardagsrummet. Den har jag hållt på med lite igår och den sista guldfärgen ska torka nu bara innan den blir färdig och förhoppningsvis helt förtjusande! Får nog åka en sväng till stan idag igen och köpa det sista i julpyntsväg, blir lite dyrt men fint :) Kanske borde kolla i våra julpyntslådor och stämma av vad vi verkligen har?:)

Aja nu ska jag slappa lite till och tycka synd om min axel innan jag drar igång min dag här. Ska hinna städa, plocka undan tvätten och plugga med!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Guuuud så mysigt det låter. Själv står jag för julunderhållningen istället, det enda jag duger till ;)

Postat av: Jessica

Hallo! Var håller du hus?? Jag ringer och ringer men ingen som svarar.. Jag har en surprise ju :-)

2009-11-26 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback