091123

Hej hopp igen!
Nu vecka och måndag...Denna veckan blev som sagt en Kalmarvecka där även helgen spenderades här och lördagen innehöll en runda+fika på stan, två förfester och Kårenutgång. Får ändå ge kvällen hyfsat bra betyg förrutom att Kåren är en köttmarknad utan dess like och har nog alltid varit men när man själv var lös och ledig så såg man nog det annorlunda. Det är INTE okej att bli tagen på röven av i princip allt manligt folk på dansgolvet. Varken som singel eller upptagen! Kom hem vid femtiden yack vare världens bästa Adler och tiden däremellan finns det inte mkt kommentarer på egentligen.

Söndagen började efter 3 timmars sömn och sen var det upp och packa och bege sig mot centralstationen och bussen mot Karlskrona. Var lite orolig för Per eftersom han hade haft bortamatch utan att berätta det för sin tillfälle kombo (hos Johannes visade det sig sen). Möts av Emma i Karlskrona och efter att hon kört ut sin karl så var det bara tjejtime som gällde med massa tårta, kakor och god mat. Lotta kom även förbi och förgyllde tiden och sen blev det kväll och dags för mannen i mitt liv (i alla fall den förste mannen i mitt liv;) att uppträda. Var mitt femte konsertbesök av just denna artist och jag och Emma hade sittplatser (kanske inte världens bästa) för en gångs skull. Vi kände oss lite mer mogna nu och det var helt okej och sitta men den som fortfarande är fantastisk är Lasse. När jag kommer hem ska jag fixa alla hans låtar på Spotify och sen ska de gå varmt tills det blöder ut öronen från J. Hem och sova sen och jag sov som en prinsessa:)

Idag blev det frukost framför TV´n med Emma innan vi rullade ner mot busshållsplatsen och jag åkte mot Kalmar. Gick en sväng inom Netto och fyllde på lite med då det går envisa rykten om att jag kanske ska få pussas imorgon igen. Blir antagligen lite skolk på torsdag men jag kan leva med det om jag får lite mys:) Plus att Per får sin lägenhet för sig själv igen ett tag:P

Nu blev det ett mastodontinlägg och nu ska jag sätta mig i soffan och slökolla TV en stund och kanske slumra till lite:)


Bild lånat från blt.se (kopierade dig Emma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback