091118

Hej hopp!
Blev ett lite längre uppehåll men motivation tröt till att blogga. Sitter just nu i soffan med en fin frukost i magen. Satte precis kamerian på laddning och ska alldeles strax gå ner i källaren och hämta upp mina väskor som ska packas inför Kalmar, Karlskrona och Sthlm. Händer en massa saker innan jag kommer tillbaka till Lidköping och mannen... Skola, utgång, Karlskrona/Emma/Winnerbäck, Kalmar/Per, Sthlm/Lussebak/Jessica, Kalmar och sen den 3:e december tillbaka hit.  Vemodigt som tusan att leva i kappsäck i över två veckor men det händer tack och lov mycket roligt med så tiden borde gå hyfsat fort.

Nu blir det lite mer kaffe och slapp innan jag ska få tummen ur r*ven och börja min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback