091105

Hej hopp bloggvärlden!

Sitter med mitt morgonte och har på Efter tio med Malou. Ska alldeles strax ta tag i pluggandet och läsa rapport från Skolverket och bli klar med den idag så jag kan läsa körskolebok sen och komma igång på riktigt. Vill komma en bra bit i den nu innan det blir B-uppsatsskrivande för hela slanten i december. Körde även bil igår och det gick verkligen sådär. Mörker, okänd väg och lite snö på det och mina nerver gjorde att det inte blev succé men avslutade hyfsat i alla fall. Just bilkörningen känns himla tung just nu och det känns som om jag aldrig kommer lära och köra bil utan att tänka på att jag kör:) Får öva mkt så får vi hoppas att det släpper!


Nu blir det plugg...eller snart i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback