Torsdag

Ja och nu är helgen nära!:D Bara idag med som jag är ensam sen kommer både min penta och min man hit imorgon! Sicken helg vi förhoppningsvis har framför oss...Finns små orosmoln kanske men dom blåser vi bort:) Idag skulle man ju ha åkt ner till valgraven men när man vaknar av regnets smatter på rutan så inser man att det nog inte blir så. Blir en slappdag deluxe idag. Ska handla lite idag, sista gången typ innan jag beger mig norrut om 8 dagar. Helt galet! Vet dock inte hur det blir i höst så jag har inte sagt upp min lilla lya än. Sökte en ny kurs igår här i Kalmar men första prio är fortfarande ett jobb nånstans men bra med en back-up plan:)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och slappa lite mer. Drömmer fortfarande helt galna drömmar och den inatt var nog värst hittills...Blir lite powernapar idag med skulle jag tro:)


Imorgon är det FREDAG!:) Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej! Vart tar det vägen till hösten då? Kram

Postat av: Per

Men syster, vi tänkte ju du skulle byta din dag på torsdag och stanna kvar du med!! :))

2009-06-08 @ 19:27:08
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback