Tisdag

Ännu en dag närmar sig sitt slut. Även imorse var jag duktig och powerwalkade i 40 min. Med Rix Morron Zoo i lurarna så går det ganska lätt och solens strålar gör ju sitt till med;)  Efter det blev det skola en snabbis och sen gjorde jag och Frida något viktigt! VI FÖRTIDSRÖSTADE! Ingen av oss är här den 7 juni så vi gjorde det idag. Jag kände mig lite viktig trots allt min röst är en fis i rymden typ:) Efter det blev det hem och svida om till bikini och sola lite med grabbarna Grus. Har även varit en snabbis på Body Shops klubbkväll och köpte lite smått och gott och njöt av ostbricka & vin men inget kul att vara där själv så jag var hemma innan 20.00 igen.

Nu ska det snart drickas kaffe med bror och pratas med min kärlek sen blir det nog bingen. Vill ha helg och massa kramar NU!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Du - Jag vill också ha helg! Då kör vi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback