Söndag

Hej hopp i stugorna!
Sitter i mjukiskläder, lite lätt sliten (dock inte bakfull) i soffan och slösurfar och tittar på TV. Igår var som sagt familjen här och vi gjorde stan. Det handlades lite kläder till de små, vi åt thaibuffé, vi kollade in slottet och avslutade med lite minigolf på Stensö:) Sen åkte jag hem en snabbis och duschade och sen blev det Robinson och lite pizza innan familjen åkte tillbaka till Stensö och jag begav mig mot stan och Sofie. Sen blev det Kåren där jag inte varit på hundra år och igår var det faktiskt kul, eller ja så kul det kan bli i alla fall. Vissa saker förändras ju aldrig... En snabbis till Svettolgas och Café Corner och när jag och bror fotograferade oss med en staty vid fängelset så hittade jag en kickboard som snällt fick följa med mig hem med hjälp av Gustav. Den ska det lätt glidas omkring på nu närmsta tiden!:)
 
Idag åker familjen hem och jag ska bara slappa:)

Kommentarer
Postat av: Per

Så sweet bild ju, måste ha den haha =) akta dig med kickbiken så du inte ramlar på väg till skolan ;) och jaaaa jag ska väl blogga nån gång igen. hm. snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback