Fredag

Så har det hunnit bli fredag och idag väntas besök från halva familjen och för en gångs skull så ser det ut som att vädret kan bli hyfsat i alla fall:) Kvastkampen är i stan och igår var vi nere en sväng och kollade läget, hängde lite på puben och sen hem till Sofie och vid en halv ett så kastade jag, Gustav och Frida in handduken och cyklade hem. För vissa blev det en vinglig tur med vurpor...inga namn nämnda;) Hihi...

Helgen kommer bestå av familjemys och en liten utgång på lördag skulle jag tro. Måste passa på nu...sista vanliga kårkvällen nånsin antagligen. Annars rullar livet på hyfsat tycker jag. Har lärt mig stänga av och koppla bort en hel del annars hade jag nog blivit knäpp. Saknar min man med så in i. Blivit bortskämd med att ses nån gång varje vecka så vek som man är känns det när det blir två veckor emellan. Men snart halvtid och då brukar det bli lättare:)

Nu ska jag klä på mig lite och gå upp till grannen för pannkakor:)


Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: suss

jag vet hur det är att vara ifrån den man älskar, det suger! men å andra sidan är det desto roligare när man ses :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback