Dagen efter...

Ligger här i soffan med täcke och kudde, har precis ätit frukost och kollar på Dawsons Creek. Ska nog powernapa lite eftersom jag inte kunde somna om efter J hade gått upp.

Gårdagen var en ganska så konstig dag och det har nästan blivit en vana med tårar men de började dagen igår, berodde nog på mardrömmarna och att jag saknade min familj hemma:) Är ju lite traditionsbunden av mig. Men efter en massa gratulationer via sms, telefon, facebook och besök (ja jag fick ett besök här i i Lisch!) så kom det bästa. En kväll med mitt hjärta, fläskfilé, färsk pasta och vin och presenten...En alldeles fantastisk resa söderut vi två plus ett par till. Blev så chockad att jag blev torr i halsen och illamående men nu är det bara glädje och lycka. Måste nog nypa mig i armen ett par gånger till för att förstå att dena underbara människa verkligen är min:)

Idag blir det nog en fika på stan med Sandra och då lär det nog snackas resa eftersom hon och hennes man också ska med!:)

Nu är jag verkligen på väg upp igen....


Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: suss

Den presenten lät mycket trevlig :) Blev nyfiken på var ni ska åka.

Postat av: Soffan

Så du fick alltså en resa. Ja ja, jag skulle varit jävligt tacksam över att ha fyllt 24 om jag var du :) Pusspuss.

2009-05-15 @ 10:30:58
URL: http://soffansblogg.blogg.se/
Postat av: suss

Gud vad mysigt det lät! Det är lite tråkigt att vara tillbaka i sundsvall men det är en så kort period kvar nu så det är ok.

2009-05-16 @ 10:40:25
URL: http://susannesvensson.blogg.se/
Postat av: Tanya

åå josephine, jag är så himla glad för din skull! äntligen en kille som förstår att uppskatta dig och behandla dig som den prinsessa du är!



stor kram på dig vännen, jag saknar dig

2009-05-16 @ 22:46:33
URL: http://ingarnordh.com
Postat av: suss

Jag håller med föregående talare :)

2009-05-17 @ 10:44:06
URL: http://susannesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback