Back in K-town igen...

Ja då är man "hemma" igen. Tänkte blogga mer i Lisch men det fanns det knappt tid till. Men en liten snabb resumé om vad som hänt kanske? I fredags så åkte jag och Sandra in till stan och fikade lite på torget och strosade lite i stan. På kvällen sen blev det suprisebesök av Jessica som totalchockade sin man, milt sagt! Lite grillning, kubbspel och en bilresa hem utan dess like avslutade den dagen. Lördagen gick åt att göra sig fin för bröllopet och hela eftermiddagen och kvällen gick ju i kärlekens tecken och allting var superfint och helt perfekt. Men det kittlade inte alls i mina bröllopstarmar så det blir nog inget sånt för mig;) Igår var det hemfärd ganska så tidigt och jag låste upp dörren till min lilla lya vid 21.30-tiden.

Frida och Per kom förbi och jag fick en sån fin present av honom, så fin att jag rördes till tårar. Sen fanns det kort på posten från mamma & pappa och det toppat med alla andra fina presenter jag fått från alla mina nära och kära så är jag mer än nöjd. Att få ha så fina människor som bryr sig om en är ovärdeligt!

Nu blir grannhäng med kaffe!:)

Kommentarer
Postat av: sandra mattson

haha, ja den bilresan glömmer man aldrig :P hahaha

2009-05-19 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback