Uppe med tuppen

Ja idag igen fastän vi inte börjar förrän klockan 15 men innan dess ska ett besök till Trekanten hinnas med, gitarr ska det spelas inför gitarrtentan och vår musikuppgift ska skrivas. Pratade med J igår om att snooza och ligga kvar i sängen och det är något jag kanske gjort 2 gånger i hela mitt liv för när klockan ringer så MÅSTE jag gå upp direkt men idag gick det bara inte. Var tvungen att ligga kvar i 5 minuter innan kroppen gjorde som jag ville:) Komiskt med tanke på samtalet igår. Är redan fixad och klar, matlåda gjord med så nu väntar jag tills klockan är 07.35 då jag ska cykla har jag tänkt mig.

KARMA igår hela dagen och det var helt okej. Roligare förra året men mer att göra då med och då trivs jag:) Helt slut när jag kom hem dock så det blev en ofrivillig powernap där på eftermiddagen. Två koppar kaffe med Per för att sen gå över till Emma och bara snacka massa. Otroligt att vi alltid har så mkt att snacka om hela tiden:)


Näe nu ska jag lyssna på lite pigg musik så jag vaknar till här. Helgen och sova ut är väldigt efterlängtad!

Kommentarer
Postat av: Per

Även vi har alltid saker att prata om, helt konstigt :) kopp kaffe i eftermiddag: check! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback