Sunday night

Sitter och tittar på Parlamentet medan jag slösurfar lite. Så var denna vita och lugna helgen med slut. Och jag har inte gjort mkt vettigt. Jo jag har diskat och städat men inte pluggat för fem öre. Men jag pluggar lättare under press känner jag, när jag redan är uppe i det. Har sovit massa denna helgen så jag tror allt att jag sovit i kapp lite sen nyår typ då sömnen har svikit mig. Denna veckan är det inga schemalagda lektioner utan massa grupparbete inför fredagens redovisning och sen blir det Polen med en massa brudar och sen husfest då det blir finbesök från Lisch. Så hoppas på en vecka som går rasande fort så det blir helg:)

Nu blir det snart Beck och choklad i soffan....


Tell me lies
Tell me sweet little lies 
Oh no, no you can't disguise
Tell me lies
Tell me sweet little lies




Kommentarer
Postat av: emma

Mmm, det är supertrist... men skönt att du å jag sitter i samma båt när det gäller att träffa våra män :) puss

Postat av: jennie

haha nää det har jag inte, jag vill att någon ska köpa den åt mig och ge den i present ;) hahaha

2009-03-11 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback