Polen imorgon

Ja nu är man nästan där:) En redovisning imorgon och sen kör vi! Har haft sovmorgon idag med, skulle egentligen och tränat nu men nacken sätter stop för det just nu i alla fall. Blir gymmet sen tror jag och sen systemet, sen är jag redo för Polen! Ska träffa gruppen vid halv två idag för att finslipa allting. Och idag ska det hinnas med och städas, tvättas med och dylikt för imorgon lämnar jag hemmet tidigt och kommer tillbaka på lördagkväll:)

Annars är det mkt framtidstänk...vet att man ska försöka leva och tänka i nuet men det är väldans svårt. Men som sagt, framtiden kommer tids nog och då kommer jag ångra att jag inte levde mer nu och njöt av det som jag har nu!:)

Nu borde jag kanske städa lite men sängen lockar lite mer;)




Say it's true
There's nothing like me and you
I'm not alone
Tell me you feel it too
And I would run away....


Kommentarer
Postat av: Per

Det blir bra hur det än blir syster! nu ska vi dricka kaffe och leva i nuet sen resten tar vi då :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback