I Lidköping...

Yeees...sitter här i soffan, färdigsminkad och klar och väntar på att min man ska komma hem. Haha känner mig som värsta hemmafrun idag. Har småpulat här hela dan, varit och handlat och köpt fika och så. Är väldans nervös för om min present ska bli omtyckt eller inte. Usch, usch, usch. Känns nästan som om jag ska spy. Näe skärp dig fröken Maddams!

Gjorde klart min hemtenta i musiken innan med....i sängen med spotify och täcke. Hur mysigt som helst:)

Ikväll blir det lasagne, cider, godis och finalen i Let´s Dance. Mys på hög nivå!

Näe nu ska jag ringa mamsen och prata av mig lite....

Trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: jennie

Stort att du bloggar hjärtat :) min idé ;) tack för att du tyckte jag blev fin! hoppas din helg i lisch också blir toppen!! pusspusspuss hjärtat

Postat av: suss

vad kul att det verkar gå bra med mannen :) puss!

2009-03-28 @ 13:25:27
URL: http://susannesvensson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nämen är du däruppe nu igen... tycker du inte om Kalmar längre eller? Vi ses på måndag, tillfredsställda och glada ;)

2009-03-28 @ 14:23:12
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback