Gestaltning....check!

Eller ja nästan....

Efter nästan 6 timmars pusslande och knåpande med intoning och uttoning så är vårt ljudklipp klart. Jennie ska ju ha stor eloge som skötte själva klippandet!;) Drog igenom vår gestaltning i dramat sen 3 gånger med så nu har vi en hum om hur vi ska göra. Lite jobbigt att Peter satt med första gången då vi inte hade så stor koll men guld med tipsen vi fick:) Blir kanon det här på fredag ska ni se....belöningen kommer sen vid halv sex på bussen då första cidern ska knäckas! Polen är väldigt efterlängtat! Och sen en lördag som kommer bli ännu bättre med husfest och killbesök! Åh ge mig fredag imorgon!:)

Snackat en massa framtid med under kvällsamtalet och det gör att ångesten för att lämna fina Kalmar blir lite mindre. Flyttar ju antagligen till något (någon) jättebra:)

Näe insupa så mkt studentliv nu under 3 månader så det räcker under en livstid? Men NU blir det bingen och min bok. Imorgon tar jag sovmorgon!

Saknar min fina familj hemma. Imorgon är det "bara"  fyra veckor tills vi ses:)

Nattinatt...



Jag och finaste syskonen<3

Kommentarer
Postat av: jennie

du ska inte alls flytta från Kalmar!!!!!!!!

2009-03-11 @ 08:19:01
Postat av: Cornelia

japp, men sånt är det ibland, jobbigt, men så himla bra när man väl ses...



Är du färdig i skolan till hösten eller? Antar och hoppas att du hänger en del med oss i Lish i sommar??

Postat av: Per

Ja men klart du får syster!! sa så för madde va med förra året, men du är ju given nu ;)

2009-03-11 @ 23:52:34
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback