090307

Kollar på Along came Polly och sen ska det yogas, har matta och dvd så det blir nice. Sen lite städning, dusch, laga nåt gott till mig själv, kolla Tarzan och sen Andra chansen. In my lonesome så att säga...Skönt på ett sätt, njuta av egentid och min lilla lägenhet som inte är min längre om ett halvår.... Men jag har ju mest egentid tycker jag så nästa helg är efterlängtad, både Polen och husfest med fint besök, även om det bara blir en snabbis så är det välbehövligt:) Han är saknad ska ni tro. Vi har kommit fram till en ny bestämmelse. Me like!:)

Är helt allena i Kalmar känns det som, ingen Jennie och ingen Emma...

Näe nu ska jag ta tag i min lördag. Lite träning först bara så godiset kan njutas med gott samvete!

Trevlig lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag njuter av godis utan träning, för vi ska kanonträna nästa vecka så vi är snygga när våra killar kommer dit ;) tihi...



saknar dig gumman!!!

Postat av: Per

Jag är ju iaf kvar i stan syster :)

2009-03-08 @ 15:08:13
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: Jessica

BILJETTERNA ÄR FIXADE NU!! Fredagen blir det :-)

2009-03-08 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback